Maj 24, 2018 / by admin / In / Możliwość komentowania Regulamin została wyłączona
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG i POLITYKA PRYWATNOŚCI
z dnia 25.05.2018
Zlecenie tłumaczenia oraz kontakt przez formularz kontaktowy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i polityki prywatności.
§1
Biuro wykonuje tłumaczenia pisemne zgodnie z poniższymi zasadami.
§2
Tłumaczenia są wyceniane po przesłaniu dokumentu do tłumaczenia przez formularz wyceny znajdujący się na naszej stronie internetowej www.myszk.com.pl lub bezpośrednio na adres e-mail: info@myszk.com.pl / anita.myszk@gmail.com
§3
§4
Jednostka obliczeniowa przy tłumaczeniach zwykłych to 1600 znaków ze spacjami, w przypadku tłumaczenia przysięgłego 1125 znaków ze spacjami.
§5
W przypadku tekstów specjalistycznych (np. technicznych, medycznych, prawniczych) wymagających konsultacji ze specjalistami cena tłumaczenia jest wyższa niż stawka podstawowa. Jeżeli tłumaczenie należy wykonać w trybie ekspresowym, cena jest ustalana indywidualnie.
§6
Biuro zobowiązuje się do terminowego, jak najbardziej rzetelnego i wiernego wykonania powierzonych zleceń i nie ponosi odpowiedzialności za błędy rzeczowe znajdujące się w tekście oryginalnym.
§7
Odszkodowanie za jakiekolwiek szkody związane z tłumaczeniem jest ograniczone maksymalnie do kwoty wynagrodzenia za wykonanie tegoż tłumaczenia. Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji wykonanej usługi w terminie 14 dni od jej wykonania. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane. Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem na adres siedziby firmy. Prawo do reklamacji nie przysługuje w przypadku przekroczenia terminu płatności za wykonane zlecenie i dla tłumaczeń wykonywanych w trybie ekspresowym. Dla tłumaczeń zlecanych w trybie ekspresowym nie jest wykonywana dodatkowa korekta.
§8
W przypadku niedotrzymania przez Biuro terminu realizacji zlecenia, Klient ma prawo do otrzymania za każdy dzień zwłoki maksymalnie 5% zniżki liczonej od wartości danego zamówienia.
§9
W przypadku wstrzymania realizacji tłumaczenia w trakcie jego wykonywania Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonaną już część pracy wg ceny uzgodnionej przy zlecaniu usługi.
§10
Płatność za usługę stanowi potwierdzenie jej zlecenia oraz akceptację Regulaminu Świadczenia Usług Biura.
§11
Czas rozpoczęcia tłumaczenia jest liczony od momentu wpłynięcia opłaty za tłumaczenie lub przesłania bankowego potwierdzenia zapłaty przelewu, który wyszedł już z konta zleceniodawcy.
§12
Biuro nie ponosi odpowiedzialności w przypadku przekroczenia terminu realizacji zlecenia z przyczyn niezależnych od Biura (np. przerwy w dostawie energii elektrycznej, awarie serwerów lub łącz internetowych, telefonów, opóźnienia w działaniu poczty itp. ).
§13
Polityka prywatności:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016)), informuję, że:
§14
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i jest wiążący do czasu jego aktualizacji lub odwołania.
§15
W sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. Zlecenie i wszystkie wynikające z niego roszczenia podlegają prawu polskiemu. Spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Biura.